سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
قرآن

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام از برگزاری دوره حفظ قرآن کریم در این حوزه با شرکت بیش از 300 طلبه خبرداد.

حجت الاسلام گلی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه های آتی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان ایلام اظهارداشت: یکی از برنامه هایی که هم اکنون در این حوزه در حال برگزاری است ، دوره حفظ قرآن کریم می باشد.

وی با اشاره به اهمیت قرآن کریم، افزود: قرآن کریم ، کتاب مقدس مسلمانان و معجزه پیامبر خاتم است که دستورات جامع زندگی را شامل می شود  لذا دارای اهمیت فراوانی است که همه باید به آن اهتمام داشته باشیم

معاون تهذیب استان ایلام، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ قرآن کریم گفت:  با اشاره به این مهم، حوزه علمیه استان ایلام در راستای انجام وظایف خود و تربیت طلاب در زمینه فراگیری قرآن ، اقدام به برگزاری دوره حفظ قرآن کریم برای کلیه طلاب استان کرده است.

وی با بیان این مطلب که در این دوره طلاب روش ها و چگونگی های حفظ قرآن کریم را فرا خواهند گرفت، بیان داشت: این کارگاه دو روزه بوده و از امروز سوم اسفندماه آغاز به کار کرده است.

حجت الاسلام گلی، بیان داشت: روز اول این دوره امروز در مدارس شهرستانهای ایلام، سرابلو و ایوان و در محل مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) برگزار گردید.

وی تصریح کرد: روز دوم  این دوره نیز فردا در شهرستانهای آبدانان،مهران و دهلران  و در محل مدرسه ولی عصر(عج) شهرستان مهران برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول، خاطرنشان ساخت: در این دوره بیش از 300 طلبه حضور خواهند داشت.

وی یادآورشد: در این دوره سه استاد از حوزه علمیه قم در استان ایلام حضور یافته  و مشغول تدریس این دوره هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha